کوچک کردن کلیه و فشار خون بالا در بیماری مزمن کلیوی چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کوچک کردن کلیه و فشار خون بالا در بیماری مزمن کلیوی چگونه آن را درمان

من یک دوست، او یک بیمار بیماری مزمن کلیوی با کلیه کوچک کردن و فشار خون بالا است، و نیز سطح کراتینین او بالا است. من می خواهم بدانید که چگونه برای درمان آن است. پس چگونه برای درمان این بیماری؟

در حال حاضر کلیه راست او در حال حاضر کاهش یافته، زیرا به اندازه کلیه کوچکتر تبدیل شد، و سطح کراتینین او بالا است و همچنین هموگلوبین کم است. کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و اختلال الکترولیت، مانند کم کلسیم و فسفر بالا: این شکست منجر شود کلیوی به کوچک از کلیه و عوارض مانند بود. علاوه بر این، کیست به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد. همه اطلاعات نشان می دهد که وضعیت کنونی او در حال حاضر شدید بوده است. از آنجا که تنها در مرحله آخر بیماری کلیوی آن عوارض رخ خواهد داد به طور عمده با کم خونی، نارسایی قلبی و پتاسیم بالا، و تمام کسانی که عوارض بسیار خطرناک به عنوان آنها را به زندگی بیمار را تهدید کند. زمانی که همه از عوارض اتفاق افتاده است، پس از آن بیمار باید درمان دیالیز.

در واقع، بسیاری از طب گیاهی چینی که تابع ترویج گردش خون به حذف استاز خون، از بین بردن مواد سمی در بدن و ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه وجود دارد. بیمارستان ما مورد استفاده در درمان بیماری های کلیوی با دهان گیاهی، پزشکی Osmotherapy، footbath و همچنین انما درمان. همه از بیماران اثر درمانی خوب بعد از درمان خاص است. آنها می تواند کمک به او برای جلوگیری از deteroration عملکرد کلیوی او.

در رژیم غذایی، او باید میوه و سبزیجات تازه، کم نمک، کم چرب، با کیفیت بالا و کم پروتئین بخورند. او باید غذاهای دریایی، قارچ و همچنین مهره جلوگیری از (چون سرشار از فسفر است). از خوردن قهوه و چای قوی. برای گوشت آن باید به طور عمده با مرغ کمتر و ماهی آب باشد. در همین حال او باید مواد غذایی چرب و تند اجتناب کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درمان کوچک کلیه و فشار خون بالا در بیماری مزمن کلیه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه، کوچک کردن کلیه و فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: